Dermalogica is een Amerikaans merk uit Los Angeles. Het bestaat sinds 1986.
Jane Wurwand heeft Dermalogica ontworpen omdat ze producten op de markt wilde brengen die de huid kunnen verbeteren en gezond maken, zonder irriterende stoffen en ingredienten die de huid kunnen verstoppen en onzuiverheden kunnen veroorzaken.
Dermalogica bevat dus geen:
- alcohol
- kruipolie zoals parafine, lanoline en minerale olien
- parfum en synthetische olien
- synthetische kleurstoffen
De Dermalogica behandeling ( incl. Facemapping) is heel populair bij mijn klanten omdat deze behandeling heilzaam werken op uw huid. Dermalogica is vooral bekend omwille van zijn Face mapping waarbij wij een gepersonaliseerde huidanalyse van uw gelaat opmaken.
Wij doen dit door middel van de huid in 14 stukjes op te delen, waarbij we zone per zone gaan bekijken en bijzonderheden in kaart gaan brengen.
Op het einde van de behandeling volgt een professioneel productadvies voor thuis, wat gebruikt kan worden zowel voor de vrouw als de man want het merk is uniseks.